zaterdag 21 april 2018

Zondag opdracht

Voor zondag 15 april was het dierengeluiden.

Ik heb ondertussen een verzameling glazen diertjes aangelegd EN een verzameling Swarovski beeldjes.
Die zijn niet allemaal echt de goede maat, dus gelden niet.

Maar de glazen diertjes probeer ik zoveel mogelijk de juiste maat te zoeken.

Ik heb voor deze opdracht een hele mooie ( vind ik zelf ) .
Hij komt uit Burgers Zoo.
Ons zwarte monster mocht bij Krin spelen/vervelen en wij konden op pad voor een dagje uit.
Kapot waren we aan het eind van de dag.
Ik had bij één van die souveniers winkeltjes één beeldje gezien, waarvan we zoiets hadden van dat hebben ze ook bij de ingang.
Hartstikke fout bedacht...., daar was het niet. Dus of terug het park door, of zonder het beeldje.

We zijn terug gegaan.
Voor dit prachtige glazen diertje. Een dolfijn.


Het blijft één van mijn favorieten glazen beeldjes tot nu toe, en het geluid dat een dolfijn maakt is zo mooi!

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten