zondag 28 januari 2018

Zondagse opdracht

Iets vreemds waar je toch een miniatuur van kon maken.

Ga er maar aan staan.
Door het blogspot van Helma kwam ik op een idee. Helma heeft  de krulspelden gebruikt voor deze opdracht en ineens was het daar.
Op één van de OLMC DAG was er de ws kop en schotel


Wat zou een lastige worden, ik wil een boomhut. Met trap en een meubelsetje erbij.

Op de OLMC DAG zelf, lukt het niet, om de een of andere reden werk ik het allerbeste als ik alleen bezig ben.

Thuis heb ik de kop en schotel nog even laten staan tot ik ineens wist wat ik er precies mee ging doen.
Toen de vork goed vast stond, heb ik er mijn droogmateriaal bij gehaald. Na een paar uur in mijn doosjes droogmateriaal zoeken, kijken en plakken had ik al een leuk resultaat. Tot ik ineens bedacht: ik heb nog 1:144 meubelsetje liggen. Even kijken.

En ja hoor: Zie hier het resultaat.



Voor de zekerheid heb ik nog even iets tegenaan gezet, zodat het nog wat langer kon drogen.


Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Dit soort dingen vind ik zo leuk! en door een boomhut waan je je weer voor eigen kind....

    BeantwoordenVerwijderen