zaterdag 22 april 2017

Irene

Op een zetel na is Irene af.

Haar lijfje heeft me hoofdbrekens gekosst.
Over het algemeen zijn de lijfjes gerimpeld, met gerimpelde mouwen, maar deze jurk heeft dat niet.
En dan is een popje als dit erg klein.

Maar het is gelukt jullie moeten me maar op mijn mooie bruine ogen geloven dat het een leuk maar lastig werkje is geweest.


Ik heb Irene voorlopig op een poppenstandaard gezet. Haar jurk heb ik een beetje in een fatsoenlijke houding gehangen. Ik heb namelijk geen mooie krukje of iets dergelijks.
Het is gezien haar houding het mooist als ze kan zitten.



Het haar is een flinke klus geweest, ik heb er lang over gedaan. Het is lastiger lang haar in model te brengen als wanneer er een mooie strong van gemaakt moet worden. Is nu mijn ervaring.

Nu nog een leuk krukje, waarschijnlijk ga ik het zelf maken uit een dik stuk piep schuim. Dat bekleden, Ik heb diverse webshops afgestruid, maar nergens iets gevonden waar van ik kan zeggen. Ja dat is het.
Wordt vervolgd met een zittende Irene.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten